Afhandeling klachten


Geachte klant,

 

Het is natuurlijk voor u erg vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven, zodat wij enerzijds uw klacht in behandeling kunnen nemen, anderzijds kunnen onderzoeken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Uw klacht kunt u doorgeven per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze bedrijfsgegevens staan onderaan deze pagina vermeld.

Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en doen ons uiterste best de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst behandelen. Mocht behandeling meer tijd vergen, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Mocht u deze afhandeling niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar kampeersystemen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Onze bedrijfsgegevens:

Bedrijf:     kampeersystemen.nl (handelsnaam van PanTri bv)
E-mail:     info@kampeersystemen.nl
Telefoon: +31 (0) 6 10560074

Bezoekadres (vooraf bellen):
Verlengde Gildenweg 21J
8304 BK  Emmeloord

Postadres:
Delflandlaan 6
8302 NB  Emmeloord